DAGS ATT STÄDA UT JULEN...

Jag tänkte städa ut vintern/julen genom att visa en LO (layout) som jag gjort om julen 2009 och faktiskt den enda med jultema som jag har gjort hittills.

Ni kommer nog att märka till slut... att det är genomgående i mina lo´s att jag fullkomligt älskar starka accentfärger som bryter av mot vitt eller svart samt att jag gärna blandar verklighet med fantasi eller gör ett fantasilandskap.

Denna lo om juldagen är inget undantag där kan jag säga! Tanken var att få en känsla som utstrålar bl.a värme men utan de klassiska julfärgerna samt lite fantasi...Rosetterna har jag sytt på symaskin och tanken bakom dem är ju mammas stora intresse för hundutställningar och hundar. Givetvis kan ingen låta bli att mysa med den lille bullevalpen som är kvar i kullen och ser gullig ut!

OBS! BILDERNA ÄR ALLTID KLICKBARA SÅ NI SER ALLA DETALJER.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ah, lilla karamellen Karl-Melker i famnen :D /Fjurg