PUNK!


Jag har gjort ännu en lo om min kära storebror. Det finns så mycket att säga om honom och kreativiteten flödar när jag tänker på honom. Han har sina egna bestämda åsikter om hur livet ska levas och han är verkligen sig själv i alla väder...vilket brukar uppskattas!

Jag har skrivit vårt efternamn på lo:n precis som på hans jacka med riktiga nitar som jag hamrat på så att de skulle bli lite slitna i locken!

Dödskallen är tim holtz grungeboard som jag har målat, mistat och cracklat... har även använt en massa stämplar, masker och distresser i övrigt på hela lo:n

ROCK ON!

5 kommentarer:

Petra/Trollet sa...

Så cool! Häftigt m nitarna som överensstämmer m nitarna på jackan.....

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättehärlig lo och verkar passa din brors personlighet! Kram!

Sorken sa...

Cool, säger jag också! Härlig LO!

Gurkiss Scrappande sa...

Riktigt snygg och cool lo *nickar*

Kram Gurkiss

Milo sa...

Wow!!!! Så häftigt!!! Och snyggt!!! Me like! (Är ju själv gammal punkare... *s*)