BRÖLLOP med KUNGLIG touch!



Detta kort är gjort till scrapgalens utmaning denna månad som har med kronor eller slott att göra så jag gjorde detta kungliga/blingiga bröllopskort till mina vänner som bidrag till utmaningen!

Jag har färgat en virkad duk med perfect pearls och distress ink sedan har jag stansat ut blomman/tårtan med spellbinders i pappret glam crowns från glitz design. Varje del har fått socker runt kanten (distress rock candy). Längst upp på tårtan är det en krona och sedan 2st hjärtan i swarovskikristall! Swirlsen på sidorna är från prima. Har även satt dit en hjärtpin med pärlor på .

Ville göra insidan lite kungligt lyxig också så jag distressade med svart och rosa samt maskade en holtz krona längst ner i hörnet som jag sedan fäste 2st bling hjärtan på.
Har även här stansat ut spellbinders och satt lite bling på där jag ska skriva något fint!

DET ÄR BRÖLLOP IDAG! HOPPAS DE BLIR GLADA =)

Trailershut.com

5 kommentarer:

Sprytebyrd sa...

WoW! Love this!
Thanks so much for joining us this week at Stamptacular Sunday! ♥ Good luck on the challenge!
Dee (Spryte)

Carolyn sa...

Awesome wedding card. So out of the blue from white's and creams. Great color combination. Thanks for joining in at SSC.
Hugs xx
Carolyn

Anonym sa...

Hej vännen!

SUperfint kort! =) Det kommer att bli uppskattat vill jag lova.

Jag har altrat lite konservburkar om du vill kika! =)

Ha det gott, kramar Ulrica

Jenny sa...

Tack Lisa, det var helt fantastiskt vackert! Du är grym!

Linapyssel sa...

Kul att du vill vara med och fira med mig Lisa!! Lycka till i dragningen!! Kram Lina