JAG VANN!

Jag har knappt målat stämpelmotiv så vinner jag med detta kort. Det ger mig verkligen en ♥booooost♥ att öva mera för det är inte lätt att färglägga.


"Hej på Er!

Nu är det hög tid att presentera vinnaren i juni månadstävling :)
Hela 16 fantastiska tävlingsbidrag i brunt och rosa kom in.
Vi på Scrap & Tryck har nu röstat och vinnaren är:


B. Creative/Lisa
med detta underbara kort:


Stort grattis till dig!!!
Ett presentkort på 150:- i Scrap & Trycks webbshop landar snart i din mail :)

Kram ica"


Trailershut.comYAAAAAY! JAG BLEV SÅ GLAD!♥

2 kommentarer:

Skraptacular Designs sa...

AMAZING card! I just love it! So mystical and yet so pretty!

Also, I wanted to thank you for letting me know that the sketch for this week's Stamptacular Challenge didn't show up on the blog. It's fixed now...hopefully you'll be able to revisit us and play along this week!

Hugs,
Priscilla

Girlsinthecraft sa...

Wow, this is absolutely stunning! Love every detail. I only speak English so I can't read what you haven't written about it but just love it!