VEGSPETT!

Jag såg en utmaning som jag bara inte kunde låta bli =) har haft ett kort på mina härliga vegetariska grillspett ett tag och denna skiss kändes rätt direkt!
Så här skrev Yoli i handarbeta teamet:

"Nu är det min tur att hålla i Handarbetas månadstävling och även denna månad blir det en skiss… men med en äkta Yoli-twist på den för att ni ska få något riktigt roligt och utmanande att bita i.

Här har ni skissen!Den ska man tydligt se att ni har följt men ni får gärna vrida, vända mm."

"Twist i twisten är:

att skapa i temat somrigt – och dessutom ha med ett semster- eller sommarminne på det. Med minne menar jag en fysisk sak som representerar sommar eller semester… kan vara biljetter, glasspinnar eller liknande. Ja, låt helt enkelt fantasin rocka loss och bevara dessutom något roligt och lite oväntat på din LO. OBS! Foton räknas alltså inte som minnen även om du fotat minnen såklart!"


Här kommer mitt bidrag där jag använt grillpinnar, folie och en papperstallrik som jag inkat med alla olika färger på grönsakerna...tycker att det blev en härligt somrig sörja till slut ...och ett mycket roligt minne!

*KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT SE DEN STÖRRE*

Trailershut.com

2 kommentarer:

Yoli Design sa...

wooooooooooow så underbar LO med allehanda grilltillbehör!! Sååå läckert... Å bara så du vet så är bidraget nu framme så nu kan du pusta ut!! :P hihi

Kraaaaaaaam

Cornelia sa...

Ser ju fantastiskt gott och läckert ut!