Jag har bakat ihop "Min tjej ♥"

 På SS forumet är månadens utmaning att baka ett mästerverk med följande ingredienser:

1 st Alfabet. Tex Thickers, Stickers eller utstansat.
2 st Stämplar. Om du använder textstämplar så räknas det som en stämpel.
3 st Mönstrade papper
4 st Dekoration. Det ska vara olika dekorationer, tex så räknas knappar som EN dekoration oavsett antalet.


Jag har gjort en Lo i 12*12 med mycket mixedmedia tekniker...

1. "tjej" är thickers "min" är mini stickers
2. Inkido stars och swirl bården är också från inkido tror jag eller reprint...det är iallafall en stämpel.
3. 3st mönstrade papper ifrån basic grey ur serien "green at heart"
4. Jag har målat nästan alla mina dekos med gesso, glam , mist och akryl, det är dock olika.. ett metall hjärta, rosor och knoppar, blad, pearls, spetsband och chipboard. 








Tack för titten! lisa






1 kommentar:

Angelica sa...

Läckert!!!
Gillar verkligen "kladdiga" dekorationer :)
Kul att du vill vara med på min blogcandy!!
Ha det!