shit

 Jag har gjort ännu ett bidrag till cc:n jag är med i.

Har gjort en väggdekoration utav en canvas panel i 18*24cm

Jag inspirerades utav annons nr 1 och jag gillade hela grejen...färgerna, text, swirls, cirklar,
och tegelstensstrukturen.

Först la jag ett lager med mod podge för att sedan täcka canvasen med gönt silkespapper (faktiskt återanvänt från packningsmaterial ifrån scrapgalen). sedan ett lager med vit gesso, sedan använde jag en crafters workshop "brick wall" för att få strukturen och sedan använde jag en kork med gesso på som jag tryckte motiv i canvasen med. Efter att allt torkat hade jag svart akrylfärg på hela som jag sedan torkade av....för att sedan stämpla lite swirls och sedan rubons.
Sist men inte minst målade jag alltihop med glimmer glam "organic garden" och vips så poppade strukturerna ut fint. Sedan har jag thickers och pärldekos ifrån prima samt band runt och hänge av pärltråd.



crafters workshop "brick wall"

avtryck ifrån en kork


Tack för titten! Lisa

1 kommentar:

Angelica sa...

Hur cool som helst, gillar kontrasten mellan det rosa/gula och det svarta.
Budskapet är inte fel det heller :)
Ha det!