SSSBVS


När det var Alla ♥ dag runt om i världen den 14e februari så var jag med i en sk. SWAP (man byter/skiftar gåva med varandra i en grupp på nätet).

Jag var med i Smeared and Smudged Secret Bloody Valentine Swap!

Jag har aldrig varit med i något liknande förut så det var väldigt spännande...

I allafall så fick jag en adress  till en kvinna i USA att skicka min gåva till sen fick jag vänta på min gåva från någon annan... (bild kommer senare)

Precis som nämndes tidigare så skulle det vara en "bloody" swap så lite "out of the norm" alla ♥ gåva kan man säga... :)

Här kommer bilder på det som jag tillverkade och skickade iväg... ( Hon blev super glad)

Bild på hela gåvan

Tillverkade ett alla ♥ dag kort

Jag altrade denna ask

Jag la ihop lite godsaker från mitt förråd och la i asken



Tack för titten! Lisa

Inga kommentarer: