MYS i vårsolen!




Hej! Undrar om det är någon som tittar/läser i min blogg????
Ja skitsamma. =) Nu ska jag visa en LO som jag gjorde efter månadens skiss på ss

Jag har använt den nya tejpen runt kortet...jag bara älskar den där tejpen ♥
så kom jag på att jag inte hade nå papper att leka med...smart? Nope! Jag är dålig på att använda papper... ( måste skärpa mig där )Så jag gjorde en tag istället som jag embossade. Kladdade en massa med akrylfärg på bokstäver och blad.


Jag tänkte jag skulle göra egna blommor...typ som `websters pages har´...De kostar massor!! och jag tänkte nä fan inte köper jag så dyra grejer. Så jag köpte äkta siden remsor ifrån en butik och började rulla själv! FAN det var det drygaste jag vart me om..inge kul alls, bara jobbigt! men lite fint blev det tycker jag =) elller?

Ha en super nice helg!



Inga kommentarer: