STÄMPLAR SÄLJES-SUPER BILLIGT!

1. peggy
2. supergirl SÅLD
3. purple woodsSÅLD
4. flowing in blue SÅLD
5. red heartsSÅLD
6. fairy of the night SÅLD
7. black rose fairySÅLD
8. soft goth nightSÅLD
9. light of beutitudeSÅLD













Säljer super vackra SWEAT PEA stämplar till super pris då jag hellre vill att de används än ligger oanvända i min förvaring för att jag är värdelös på att färglägga.

Jag säljer även STAMPOTIQUES ur tuffa stämplar till super pris!

Alla stämplar är monterade på EZ-foam och jag vill ha 25kr/st för dem. Använda max 2 gr så i super skick alltså!

porto tillkommer!
svara på forumet om du är intresserad! med nr 1-9

2 kommentarer:

anna christensen crafts sa...

Yikes! too late, I adore Stampotique - but have none...next time :)

anna christensen crafts sa...

Yikes! too late, I adore Stampotique - but have none...next time :)