FRÄSCHA CITRUS...


FÄRGER! måste jag säga om denna LO, gillart! :)

(GDT Inlägg för Pyssloteket)

Det var meningen att jag skulle visa 2st LO idag med papper ur samma serie men sjukdom (!) satte käppar i hjulet för det.

Så jag får idag visa en LO med ett dubbelsidigt papper "lisa" (så passande ;) ) ur serien We R Memory Keepers - Good day sunshine.

SKENET BEDRAR! - ja det kan man nog säga om denna bild :) Tråkigt nog så gillar inte mina katter varandra alls! Dom missförstår varandra totalt... Det kommer dock stunder som på denna bild men då är det oftast spänt. Emma har varit en hemlös stackars drivare och haft det tufft så hon förstår inte riktigt hur man leker "normalt".

Titeln är utstansat DEKORGUMMI i vit.

Banden har jag bara snurrat och fäst med häftapparat och döljt fästena med små söta rosor som du kan hitta här.

De stora vita blommorna har jag täckt med en stencil från TCW "chickenwire" och sedan sprayat med dylusions mist "lime". I bakgrunden har jag använt en stencil från Dylusions "diamond border" och mist från dylusions "Squeesed Orange".


 Tack för titten! Lisa

Inga kommentarer: